Jeugd play-inn goed bezocht

De jeugdplay-inn 2012 van de Voerendaalse jeugdorkesten werd afgelopen zondag 9 september goed bezocht. Dit jaar was het jeugdorkest van de Koninklijke Harmonie de Berggalm de organisator. Ruim 60 muzikanten van St. David (Voerendaal), St. Cecilea (Ubachsberg), St. Joseph (Voerendaal) en de Berggalm repeteerden gezamenlijk, onder leiding van Sjir Winthagen, in zaal Keulen in Klimmen. Daarnaast leerden ze Klimmen wat beter kennen via een speurtocht en werden de pauzes gebruikt om te “jammen”. Aan het eind van de middag werd het in grote getalen toegestroomd publiek getracteerd op een mini-concert van dit “groot Voerendaals jeugdorkest”. “Dancing on the Seashore”, “Hollandse Hits” en “Beat, Blues & Swing” zorgden voor een goede stemming. Volgend jaar zal St. David de organisatie voor haar rekening nemen. Foto’s van de jeugd play-inn zijn te vinden op www.Berggalm.nl.

Dit vind je misschien ook leuk...

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.