Afsluitende buitenrepetitie op Domein Hellebeuk: zonnige start vakantie

Een langzaam ondergaande zon boven Domein Hellebeuk, verwarmde muzikanten en publiek bij de laatste repetitie voor de vakantie. Jeugdorkest en harmonie orkest brachten een gevarieerd programma voor de vele aanwezigen. Zowel bewoners van het Domein als vertrouwde gezichten uit andere Klimmense buurten waren op dit buitenconcert afgekomen. Met de traditionele barbecue en vele prijsjes bij het Rad van Fortuin, met onze bekende “hosts” Suzanne en Stef, was er ook na afloop nog genoeg te beleven.

We wensen jullie allen een fijne vakantie toe en tot 1 september bij de eerste repetitie.

Foto’s van het buitenconcert zijn te vinden op de website.


Dit vind je misschien ook leuk...

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.